love-dream

Alla inlägg under maj 2011

Av Linnea Henriksson - 31 maj 2011 20:13

ja, idag va jag i skolan först då, hade fysik-prov sista lektionen -.- det gick åt helvete... men sen efter skolan drog jag o älsklingen ner till nossen, blev sugen på att ta mig ett dopp men hade ingen bikini med mig ^^  men varmt har det varit minsan ^^ o i helgen blir det kanske att sova hos älskling om jag får för pappa ^^ men aja puss på dagen älskar dig Martin  

Av Linnea Henriksson - 31 maj 2011 20:05

Har varit dålig med att blogga... men det är inte oftas att jag hinner att sitta här vid datan :/ Har skolan o sen brukar jag vara med kompisar, o jag är inne på mobilen oftast o sen är jag trött -.- 

Av Linnea Henriksson - 21 maj 2011 20:15

jag är verkligen kär nu (a,, det bara pirrar i hela kroppen när jag ser dig och  jag blir varm o hela kroppen när jag ser elr tänker på dig, åhh hoppas det blir vi två snart  :')

Av Linnea Henriksson - 18 maj 2011 16:37

På två, TVÅ  Hela dagar som vi har smsat med varandra som jag har börjat gilla dig (a, åhh så jävla synd att du går ut 9an i år -.- vill ju se dig, du är så beautiful !!!   

Av Linnea Henriksson - 8 maj 2011 15:09

Nu blir det att snart äta mat, o sedan

efter maten blir det att gå ut o lägga sig

   i solen, jag har redan blivit brun !!  :O

Av Linnea Henriksson - 2 maj 2011 19:17

äkta kärlek är en obrytbar cirkel.
när du älskar blir du sårad.
när du är sårad så hatar du.
när du hatar försöker du glömma.
när du försöker glömma, börjar du sakna.
och när du börjat sakna, kommer du till slut förälska dig igen.
// ♥ förlåt för allt.  

Av Linnea Henriksson - 1 maj 2011 13:24

Tjabba Linnea här, jag har inte haft tid att blogga dom senaste dagarna, har haft fullt upp, i går va jag i linköping hela dagen, kom hem kl 18.00 o sen kvart över skulle jag vara i krön, kom hem därifrån ca halv 10, o då va jag så trött så jag gick o la mig, orkade inte stänga på datan häller, aja lite bilder kommer förmodligen senare, Ha det bäst så hörs vi.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej !

jag är en 14 årig tjej som kommer från en liten håla i småland, i min blogg kan du läsa allt om mig, mitt liv och kolla en hel del foton som är tagna av mig, elr som är tagna från internet. du kan nå mig på http://love-dream.bloggplatsen.se/


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards