love-dream

Alla inlägg under juli 2012

Av Linnea Henriksson - 30 juli 2012 10:27

Jag älskar dig Martin du är det allra finaste och bästa som hänt mig. Du får mitt hjärta att bulta snabbare än jag trodde var möjligt. När jag tänker på dig blir jag alldeles varm inombords. Du är mannen i mitt liv. Jag längtar så mycket efter att möta dig, krama dig, kyssa dig och bara må bra. Tanken på dig får mig att bli varm i hela kroppen. Du är det vackraste som finns älskade // Från en tjej vars hjärta alltid kommer att slå för dig ?


P.s jag älskar dig min fina prins :*

Av Linnea Henriksson - 24 juli 2012 12:22

Ligger ute i solen och steker
Med min kusin Emelie och hennes kille Pär, idag är det också 14 månader med älsklingen, helt fantastiskt tycker jag, jag älskar dig gullet <333

Av Linnea Henriksson - 22 juli 2012 21:00

Hemma igen efter 2 veckor hos älsklingen, varit på folkracen, badat tältat med hans bror och min klasskompis bror så har sovit med 3 killar i ett tält och bara haft det allmänt roligt!!! Fan vad jag älskar den där killen!!!!! Min syster har varit här sen i torsdags och åker hem till Göteborg i morgon :( Och i morgon kommer min kusin Emelie och hennes kille Pär som jag aldrig har träffat, på tisdag är det 14 månader med älsklingen!! Och på fredag blir det att jag och min familj åker till älskling o grillar o njuter av sommarkvällen. Denna sommar har varit toppen, men saknar mamma jätte mycket. Saknar allt som vi gjort!! Jag älskar dig mamma kom tillbaka nu <3 nu ska jag bygga kojja men min söta kusin Amanda,
Puss Linnea

Presentation


Hej !

jag är en 14 årig tjej som kommer från en liten håla i småland, i min blogg kan du läsa allt om mig, mitt liv och kolla en hel del foton som är tagna av mig, elr som är tagna från internet. du kan nå mig på http://love-dream.bloggplatsen.se/


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards