love-dream

Alla inlägg under juli 2011

Av Linnea Henriksson - 31 juli 2011 20:24

Asså nu blir jag lite trött på denna sommar :O det har ju fan inte varit någon sol knappast :O

o sen har jag blivit sjuk igen :s ont  i halsen-.-

men det har varit bra annars, spenderat ca hela sommaren tsm med min kille, o sen har jag typ inte varit med några kompisar för dom har inte tid !!



asså gud vad du har förändras det sista året :O

du har inte varit dig själv.. åh!! jag som trodde denna sommar skulle bli rolig, du o jag som hade roligt i nossen förra sommaren, o sen kom hon. en helt ny vän till dig som förändrade ditt liv :s

Av Linnea Henriksson - 25 juli 2011 22:51

Nu väntar jag på att min broder ska komma hem så att han

kan köra ut mig till älskling :') lite väl sent men aja, har längtat

som Fan för att får träffa honom <3 Hoppas på ett

kvällsdopp iaf :) Nu ska jag fixa mig lite o packa :) ha det bäst så ses vi :)  <3



p.s kommer inte lägga upp bilder fören jag kommer hem till mamma :)                            // Linnéa :) 

Av Linnea Henriksson - 25 juli 2011 11:39

ligger ute i solen.. fan så skönt ! har typ inte kunnat sola på hela lovet för att det har varit så dåligt hela tiden :s

men nu är det fint gen o hoppas det är så nu ett bra tag :)



                    // Linnéa :)

Av Linnea Henriksson - 23 juli 2011 17:20

Älskling åkte nyss hem, haft en toppen kväll/natt/dag tsm med honom. åh ville bara ha en knapp att trycka på så spolar man tillbaka tiden o börjar på nytt dom stunderna man vill göra om :') <3

när vi satt o kollade på film, så såg vi att det lös upp hela himmlen :) blixtrade så dant ^^

nu sitter jag i soffan o kollar på how i met your mother :) o sen efter det så  blir det 2½ men :) 


                                  // Linnéa :)   

Av Linnea Henriksson - 22 juli 2011 14:01


har gjort så att du blir glad nu, hoppas det inte händer något, men kommer älskar di iaf :)

nu drar jag snart till mamma o fixar lite :) sen kommer älsklingen o sen drar vi hem till pappa, sen till mamma o sover där :) 

vart lite kort i dag, men har inte så mkt att skriva :) 




                                       // Linnéa H :) 

Av Linnea Henriksson - 20 juli 2011 23:07

JAG HAR TRÅÅÅÅKIGT! :O

Har du ett par blåa string? nej
Vem var den senaste du pussade? Martin <3 
Trivs du med det? som fan ! :*
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? inte en aning ^^ 
Vad gjorde du inatt? sooooov :D
Och i förrgår natt? sov tror ja ? xd
Vad gör du innan du ska sova? smsar (:
Kan du prata med din mamma om allt? nja
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? ja?
Har du varit gravid? nej?
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? sjklart ;)
Choklad eller glass? choklad (a'
Stövlar eller gymnastikskor? gymnastikskor :O
Kjol/klänning eller jeans? jeans
Hemstad/ort?  vimmerby -.-
Hårfärg? brun 


Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? OM att jag vart! :)
2. Tror du på kärlek? klart! :)
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? vem har inte??
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? har jag säkert?..
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? nej :P
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne?ingen aning..
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? noep
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? tror nt de? xd
10.Tror du på kärlek vid första ögonkastet? att jag gör!

Tio saker: This or That
1. Kärlek eller pengar? Kärlek
2. Vin eller öl? öl :p
3. Dag eller natt? natt
4. One night stand eller förhållande? förhållande
5. Tv eller internet? Internet
6. Pepsi eller cola? coooooola :D
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? beror på humör :)
8. Färgfoto eller svartvita? beror på vad för bild :)
9. Telefonkontakt eller face to face ? face to face
10. Bilddagboken eller myspace ? vene xd

"Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? nepp xD
2. Har du nånsin viljat ta livet av någon? mhm..
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? vem har nt??
4. Har du hoppat bungy jump? nepp, men skulle va kul xD
5. Har du nånsin gjort slut? nej,
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? nej, xD
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa? ah, oh gör fortfarade..
8. Har du nånsin gått på bio ensam? tror inte det xd

9. Har du nånsin tyckt att världen suger? mhm, oh gör fortf..

10 snabba saker.
1. Saknar du någon just nu? ja, martin..
2. Är du glad? nej 
3. Är du fundersam? det e jag alltid
4. Är du uttråkad? ja 
5. Är du tysk?  nä :O
7. Är du italienare? nepp
8. Är du fransk? nepp
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? nä -.-
10. Gillar du någon just nu? oja <3 ;)



  


Av Linnea Henriksson - 20 juli 2011 22:58

I går va det 2 månader tsm med älskling !!

idag har vi haft det roligt, åkte båt på havet, bada i havet o massa roligt :) men ville inte åka hem ifrån honom :s

men vi ses kanske i helgen, för då blir det ff hemma i en hel natt !!! fast förstår att mamma blir lite orolig, men hon kan va rätt så pinsam ibland xd 

men aja nu ska jag väl vänta på att min älskling loggar in på msn så att vi kan prata lite. men det tar typ 1000000 år innan han loggar in :O 

men aja, sen ska jag väl sova, om jag nu kan eftersom jag har bränt mig på ryggen idag ^^ inte bra med saltvatten :) 


                                                   // puss Linnea :) 




 

Av Linnea Henriksson - 18 juli 2011 22:50

Blir att vara med bästa Hannah Svensson i morgon, o senare på dagen blir det att åka till älskling!!! kommer bli bästa dagen någonsin, ska ha lite mys o kolla på film med älskling men hoppas bara att min broder hinner fixa filmen innan jag åker :/ ♥






                                                  
                              // Linnea :)

Presentation


Hej !

jag är en 14 årig tjej som kommer från en liten håla i småland, i min blogg kan du läsa allt om mig, mitt liv och kolla en hel del foton som är tagna av mig, elr som är tagna från internet. du kan nå mig på http://love-dream.bloggplatsen.se/


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards