love-dream

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linnea Henriksson - 24 oktober 2011 18:26

vad det tvungen att hända just nu?? hatar denna värld !!! snälla bli frisk ..jag älskar dig  mamma.vill att du ska komma hem nu, sitter o väntar på att du ska ringa ifrån sjukhuset. vill att du kommer hem! jag o min syster väntar på dig. vi saknar dig <3 

Av Linnea Henriksson - 5 oktober 2011 17:21

jag är glad idag, för jag o min fantastiska kille har varit tsm i 5 månader i dag :) trodde inte att det skulle hålla så länge. med tanke på att dom andra

har bara tröttnat på mig efter 1 månad.. men nu

har jag hittat den jag verkligen älskar, kommer alltid att älska denna kille. vi kan klara allt tsm, vi löser allt tsm :)  



Bilden beskriver verkligen allt !!! <3



                             // Linnéa <3









Av Linnea Henriksson - 5 oktober 2011 15:26

ja, vad ska man säga ??

 

Av Linnea Henriksson - 3 oktober 2011 18:26

ja, vad ska man säga om helgen??  konfalägret va super roligt !! :) kom hem i går runt 4, hem o lämna sakerna o sedan dra vidare till älsklingen!! sov hos honom, fast jag va så trött som jag va, men vad gör man inte för att få träffa någon man saknar?? :)i morgon var det synd att älskling inte kunde komma :/ vi har varit tsm i 5 månader  då o vi skulle fira det !!!





P.S I LOVE U darling    

                                                  

                  // Linnea :)

Presentation


Hej !

jag är en 14 årig tjej som kommer från en liten håla i småland, i min blogg kan du läsa allt om mig, mitt liv och kolla en hel del foton som är tagna av mig, elr som är tagna från internet. du kan nå mig på http://love-dream.bloggplatsen.se/


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards